BMC Carbon Βαρελάκι Εισαγωγής Αυτοκινήτου – Κωδ: CDA70-130 και CDA85-150
BMC Carbon Βαρελάκι Εισαγωγής Αυτοκινήτου – Κωδ: CDA70-130 και CDA85-150
Χαρακτηριστικά CDA:
Ταιριάζει σε πολλά μοντέλα: UNIVERSAL (Turbo και Ατμοσφαιρικούς Κινητήρες)
Κατασκευασμένο από πραγματικό ανθρακόνημα
Το KIT της BMC φέρει όλα όσα χρειάζονται για να τοποθετηθεί, σφικτήρες, βάσεις, σωλήνα κλπ.
Διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις – μεγέθη:
- CDA 70-130 για αυτοκίνητα έως 1.600 κυβικά
Διαστάσεις (Δείτε το αντίστοιχο σχήμα):
D1 (mm): 70
D2 (mm): 130
L1 (mm): 185 - CDA 85-150 για αυτοκίνητα από 1.600 κυβικά και άνω
Διαστάσεις:
D1 (mm): 85
D2 (mm): 150
L1 (mm): 200
(επιλέξτε μέγεθος από το αντίστοιχο στο πεδίο πριν προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι για αγορά)
CARBON CDA Αirbox της BMC
Το πατενταρισμένο σύστημα φιλτραρίσματος CDA αποτελείται από ένα κυλινδρικό φίλτρο από Carbon που περιέχει ένα στοιχείο φιλτραρίσματος που πλένεται (επαναχρησιμοποιούμενο). Η επιλογή αυτού του σύνθετου υλικού οφείλεται στο γεγονός το Catbon έχει χαμηλή θερμική αγωγιμότητα επιτρέποντας μόνωση από τη θερμότητα του κινητήρα στον ατμοσφαιρικό αέρα. Η αντικατάσταση του εργοστασιακού φίλτρου με το CDA, έχει σαν συνέπεια ο φρέσκος αέρας να διοχετεύεται απευθείας στο φίλτρο, θερμομονωμένο μέσα στο φίλτρο Catbon και στη συνέχεια μεταφέρεται στον κινητήρα μέσω ενός εκτροπέα ροής αέρα με ελάχιστη απώλεια ισχύος.
Το σύστημα διήθησης CDA είναι συνδεδεμένο σε μια μετωπική εισαγωγή αέρα μέσω ενός εύκαμπτου σωλήνα από αλουμίνιο (παρέχεται στη συσκευασία). Χάρη στην δυναμική εισαγωγή του αέρα μπορείτε να πάρετε ένα πραγματικό σύστημα υπερσυμπίεσης του εισερχόμενου στην εισαγωγή αέρα, με ταχύτητα και χωρητικότητα μεγαλύτερη από εκείνη των εργοαστασιακών συστημάτων. Η ροή του αέρα που εισέρχεται στη μεταβαλόμενη εισαγωγής αέρος επιταχύνεται περισσότερο εξαιτίας στον εκτροπέα ροής αέρα μέσα στο φίλτρο απο ανθρακονήματα. Δυναμική υπερ-ενίσχυση, μεγαλύτερη ροή αέρα, υψηλότερη πίεση και ψυχρότερου αέρα είναι τα στοιχεία που θα βοηθήσουν να αυξήσει σημαντικά την απόδοση του κινητήρα, τόσο σε όρους ισχύος και ροπής.
Επίσης δίνει πολύ καλύτερο, μπάσο ήχο σε σχέση με τα εργοστασιακά φιλτροκούτια τύπου πάνελ.
Βίντεο 1: To βαρελάκι τοποθετημένο σε VW Golf 4:
Βίντεο 2: Ο ήχος από το βαρελάκι BMC σε 1.4TSI FR: